Przejdź do głównej zawartości

Interkar moja opinia

We wpisie znajdźcie subiektywną opinię o firmie Interkar, dostawcy internetu dla Redy i okolic. 

Z racji niedawnej przeprowadzki do Wejcherowa, zapytałam na moim ulubionym forum internetowym (pozdrawiam użytkowników "wasze opinie o..."), o opinie na temat firmy Interkar - lokalnego dostawcy Internetu z Redy. Aby się tu niepotrzebnie nie powtarzać, pozwolę sobie przytoczyć tamten post w całości:
Po raz kolejny zmuszona jestem prosić was, o opinie na temat lokalnego dostawcy internetu. Tym razem interesują mnie wasze opinie o firmie Interkar, działającej głównie w województwie Pomorskim (bo właśnie tam, a konkretnie to w Wejherowie, przyjdzie mi spędzić najbliższe kilkanaście miesięcy). No więc z lokalnych dostawców neta, oferujących internet na światłowodach, to własnie Interkar ma chyba najlepszą obecnie ofertę. Nie chcę jednak podejmować decyzji pochopnej decyzji, więc zdecydowałam się znów zdać na waszą opinię w tej kwestii (mam nadzieję, że znów mnie nie zawiedziecie!). Jeśli więc posiadacie aktualne opinie o firmie Interkar, oraz jakości oferowanego przez nich internetu na światłowodach, to czym prędzej się ze mną nimi podzielcie. Dodam tylko, że sprawa jest dla mnie pilna, bo do końca przyszłego tygodnia, muszę wrócić do pracy, a co za tym idzie - mieć stały dostęp do szybkiego internetu. Czekam więc na wasze opinie o Interkar (ewentualnie innym, lokalnym dostawcy internetu). Z góry dzięki :*
Jak sami widzicie, firmę Interkar wybrałam na szybko. Decyzję podjęłam głównie ze względu na dostęp do infrastruktury światłowodowej w mojej okolicy (udostępnianej przez lokalną telewizję TVS Kaszebe), oraz całkiem przyzwoite ceny za szybki internet. A choć opinii udało mi się zebrać ledwie kilka, to ponaglona czasem, ostatecznie zdecydowałam się na podpisanie umowy z firmą Interkar, i od prawie dwóch tygodni, jestem już odbiorczynią świadczonych przez nich usług. 

Moja opinia na temat firmy Interkar

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym w takiej sytuacji, nie podzieliła się z wami moimi doświadczeniami z firmą Interkar, oraz nie opisała jakości świadczonych przez nich usług. No cóż, dla jednych pisanie na takie tematy to strata czasu, dla drugich, którzy tak jak ja blogowanie mają we krwi - możliwość podzielenia się przydatną wiedzą. Pomimo natłoku zajęć, postanowiłam więc poświęcić kilka minut na opisanie, jak w praktyce wygląda moja współpraca z firmą Interkar z Redy, i czy internet światłowodowy rzeczywiście jest tak dobry, jak co po niektórzy sugerują. Wkrótce znajdziecie na blogu odpowiedź na te, i inne pytania... Lecz na razie, ponaglona wzrokiem nowego pracodawcy, zmuszona jestem kończyć ten i tak już przydługi wstęp. Do usłyszenia wkrótce!

PS. Jeśli ktoś z Was, drodzy czytelnicy, chciałby podzielić się ze mną swymi opiniami na temat firmy Interkar, oraz świadczonych przez nich usług - nie krępujcie się i piszcie w komentarzach!

AKTUALIZACJA WPISU z dnia 01.12.2017 

Kilka osób zdecydowało mi się przekazać, swoje prywatne opinie na temat Interkar, za pośrednictwem wiadomości prywatnych. Ja już jednak tych opinii nie potrzebuję, bo tak jak pisałam powyżej, już zdecydowałam się na współpracę z Interkar. Nie wykluczone jednak, że tego typu informacje, mogą przydać się osobom, które szukają opinii o Interkar za pośrednictwem Google, i z stamtąd trafią na mój blog. Dlatego właśnie apeluję, o publikowanie opinii w komentarzach do wpisu (a nie w wiadomościach prywatnych!), gdyż właśnie tam będą mogły je znaleźć osoby, potencjalnie zainteresowane tematem. Aby dodać komentarz, wystarczy zescrolować niniejszy wpis do dołu, napisać kilka zdań, i dodać "opublikuj". Czekam na wasze opinie!

AKTUALIZACJA WPISU z dnia 08.12.2017 

W dniu dzisiejszym odwiedzili mnie panowie monterzy, i podłączyli mi internet od Interkar. Panowie przybyli w miarę punktualnie (tylko 20 minut spóźnienia :P), i dosyć sprawnie się uwinęli. Zostawili mi po sobie ruter, i dostęp do internetu światłowodowego. Nie miałam jeszcze okazji testować łącza, bo musiałam do pracy lecieć, ale jak wychodziłam to zerknęłam jeszcze na fejsa i wszystko działało jak należy ;) Jak będę miała więcej czasu, to powrzucam jakieś screeny z testów speedtestera, i inne gólne opinie na temat działania internetu od Interkar. Na razie jest ok ;) Pozdrawiam!


Komentarze

  1. Jeśli ktoś z Was, drodzy czytelnicy, chciałby podzielić się ze mną swymi opiniami na temat firmy Interkar, oraz świadczonych przez nich usług - nie krępujcie się i piszcie w komentarzach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Marto, że znowu nudzi ci się w pracy... :D Naprawdę nie szkoda ci czasu, na taką "twórczość" ;) . BTW trzymam kciuki, żeby ten cały Interkar nie zawiódł twoich oczekiwań, tak jak poprzedni dostawca internetu, którego obsmarowałaś na blogu, bo znowu będą pozwy szły za oczernianie w sieci :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki już los bloggera, po prostu nie mogę się powstrzymać przed pisaniem... Jak na razie, internet światłowodowy od Interkar nie zawodzi, więc może obejdzie się bez kolejnego pozwu ze strony dostawcy :P

      Usuń
  3. W okolicach trójmiasta, ciężko o lepszego dostawce neta na światłowodach, niż Interkar właśnie. W każdym razie, taka jest moja prywatna opinia w tej sprawie. W taką opinię wyrobiłem sobie przez wiele lat, podczas których dostawcę neta zmieniałem kilkukrotnie. W przeciwieństwie do konkurencji, awarie w Interkarze zdarzają się bardzo rzadko, a jeśli już to szybko są usuwane. Cenowo też znacznie lepiej od konkurencji. W mojej opinii nie ma co się nawet zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co czytałam wynika, że jakość tego neta w dużej mierze zależy od technologii jaką stosuje dostawca. Ja mam standardowo od interkaru antenę 5 GHz plus kabel do modemu i kompa. Przesyłanie danych jest na stałym poziomie, nawet podczas ściągania dużych plików, jak filmy itp. Ogólnie bez zastrzeżeń tym bardziej, że jestem na ten rodzaj niejako skazany, ale to nie znaczy że nie miałem wyboru. W pracy mam z kolei Internet od orenge i szczerze mówiąc nie widzę większej różnicy miedzy nim a tym od interkar.pl.

    OdpowiedzUsuń
  5. W nowym biurze miałem opcję wybrania dostawcy internetu i w ogóle sposobu jego dostarczania, zasadniczo wówczas w sumie po raz pierwszy w ogóle wziąłem pod uwagę światłowód. Tak jakoś wyszło, że pół budynku jechało na kablu od upc a druga połowa na światłowodzie od interkar / tvs kaszebe, także obie skrzynki właściwie były na miejscu. Nie powiem, nie ufam zbytnio nowinkom, bardziej skłaniałem się ku tradycyjnemu Internetowi na kablu, ale z drugiej strony możliwości, przynajmniej teoretyczne, światłowodu kusiły. W sumie jedyna rozsądną opcją poza szukaniem informacji w sieci zarówno o światłowodach, jak i o interkar / tvs kaszebe było pogadanie z ludźmi, którzy już mają ich usługi. Pogadałem z paroma osobami i wszyscy zgodnie twierdzili, że światłowód od interkar / tvs kaszebe to najlepszy Internet jaki mieli do tej pory. Bardziej interesują mnie opinie użytkowników niż marketingowy bełkot, więc stanęło na interkar / tvs kaszebe i to był strzał w 10. Ilość komputerów pracujących w biurze jednocześnie jest zmienna, czasem jest to 5, czasem 15 ale to w ogóle nie rzutuje na szybkość łącza. Przepustowość genialna, nieporównywalna w ogóle z lte, wszystko śmiga, nie wiesza się, nie zrywa i ogólnie nie ma z nim problemu. Jeśli stoicie przed wyborem między kablem a światłowodem, to w ogóle się nie wahajcie, to kompletnie inna jakość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak po takim czasie oceniasz interkar? Zastanawiam się nad zmianą operatora, na lokalną kablówkę. Interkar czy tkchopin.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie mam na co narzekać. Od momentu podpisania umowy z Interkarem, miałam może jedną przerwę w dostawie internetu - tyle przynajmniej zdążyłam zauważyć. Awaria szybko została usunięta, więc można powiedzieć, że starają się, żeby było dobrze. Poza tym żadnych niespodzianek. Na ten moment jestem zadowolona.

      Usuń
  7. Potwierdzam pozytywne opinie na temat internetu światłowodowego od Interkar. Pingi na poziomie: 2- 3 ms, pobieranie: 500 mbps, przesyłanie: 33 - 35 mbps, przy koszcie 50 pln / mc. Lepszej ofercie u nas w powiecie nie znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o info, czy to oficjalny profil Interkar na Facebooku: https://www.facebook.com/interkar.internet/ ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Internet działa elegancko, zero problemów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jak pisałem na fejsie, nie ma nawet o czym pisać. Mam download na poziomie 44 mb/s upload 27 mb/s przy pingu około 4 s :D a wszystko to za 59 pln/miesiąc. Nic lepszego niż Interkar w okolicy nie znajdziecie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ta Interkar Internet i TVS Kaszebe to jedna i ta sama firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że Interkar Internet i TVS Kaszebe ma jednego właściciela. Pierwsza firma zajmuje się jednak dostarczaniem internetu radiowego, a druga światłowodami, oraz telewizją. Tak mi się przynajmniej wydaje.

      Usuń
  12. Witam, jakieś aktualne (październik 2019) opinie o interkar / tvs kaszebe poproszę. Czy nadal jest tak dobrze jak piszecie? Nic się u nich nie popsuło? Będę wdzięczny za info.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się wydaje, że ostatnio poprawili nawet stabilność sieci. Bo kiedyś awarie zdarzały się regularnie, a od jakiegoś pół roku nie zauważyłem ani jednej przerwy w dostawie neta. Piszę oczywiście o światłowodach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieszkałem w pewnym momencie na takim wygwizdowie, że miałem do wyboru albo radiówkę od interkara albo mobilny Internet, który każdy wie jak działa ;/ zaryzykowałem w sumie, nie wiedząc wcześniej nic na temat samej firmy i nie czytając opinii o interkarze, po prostu pierwsi mi wyskoczyli w googlu. Bardzo pozytywne zaskoczenie zarówno obsługa, jak i samym dzialaniem neta. Na plus brak limitu transferu i to, ze nie zrywa polaczenia, nawet jak ściągam filmy czy gram. ogolnie polecam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej, a czy taki szybkość neta nie spada jak ktos inny się podlaczy? Przykładowo mieszkam teraz sam i planuje założyć Internet radiowy z interkar, ale w perspektywie kilku miesięcy pewnie ktos obok się wprowadzi i pewnie będzie podlaczony pod te sama skrzynke, co wtedy? Byli u mnie montezy z interkar na testach ale umknęło mi żeby ich zapytac, a teraz głupio dzwonic skoro w sumie już jestem umowiony na montaz ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytałem o to chłopakow z interkara przy okazji montażu własnie, bo miałem podobną sytuację, a u mnie na wsi w sumie tylko Internet radiowy wchodzi w grę. Każdy sasiad ma swoja siec lokalna i nie ma opcji podłączenia się i „podkradania” sobie Internetu. Dzieki temu nie ma przeciążenia i nie spada szybkość Internetu. Nie wiem czy to jest powszechna praktyka, czy tylko interkar tak robi, ale jak dla mnie super opcja i zabezpieczenie, bo złamać haslo do neta w routerze to prościzna, a tu nie ma ryzyka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ktoś z Jastrzębiej Góry? Można prosić o info czy działa u Was internet od Interkar? Warto decydować się na ofertę z TVS Kaszebe? Widziałem, że lista kanałów jest okej, nawet wziąłbym pewnie pakiet dodatkowy, ale potrzebuję opinie czy to w mojej okolicy w ogóle to ma jakiś sens czy raczej powinienem się rozejrzeć nad dostawcą ogólnopolskim?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie rozumiem o co Pani pyta. Na stronie Interkar jest mapa z zaznaczonymi miejscami odbioru. Jastrzębiej Góry z tego co widzę nie ma, ale można zadzwonić do nich, jeśli okaże się, że jest u Pani zasięg, przyjedzie technik to potwierdzić i już. Nie ma nic takiego, że działa lepiej lub gorzej. Albo jest Pani w zasięgu, albo nie. Cała filozofia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z panem, nie trzeba się w ogóle przejmować czy sygnał do nas dochodzi czy nie. Mapa na stronie interkar jest poglądowa, nie da się precyzyjnie sprawdzić wszystkich wsi. Lepiej zadzownić i zapytać, jeśli jest się zupełnie poza zasięgiem nikt nie przyjedzie, jeśli jest pani z regionu, który interkar obsługuje, pojawi się technik i rozpocznie montaż.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie tak właśnie było, mieszkam pod Zęblewskim Młynem, czyli dokładnie tam gdzie zasięg Internetu radiowego od interkar się kończy, a zależało mi na tym konkretnym rodzaju, bo na kabel nie było żadnych szans – uroki mieszkania pośrodku niczego. Technik z interkar przyjechał, sprawdził sygnał i okazało się, że łapie i to niezle. Wiec faktycznie ich mapa jest orientacyjna, tym bardziej, ze ciagle pojawiają się nowe maszty. Sporo też jak sądze zależy od tego, czy wokoło są inne budynki, wysokie drzewa it. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, interesuje mnie jak teraz wygląda sprawa z Internetem radiowym od Interkar? W necie wszystkie opinie o nich są z 2020 roku i chociaż są dobre, to jednak wielu dostawców po dobrym starcie osiada na laurach i olewa jakość. Dlatego będę wdzięczny za poważne i rzetelne opinie zarówno na temat interkar, jak i Internetu RADIOWEGO, z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem z Interkar już od ładnych kilku lat i początki jak piszesz – naprawdę dobre, lokalna foremka, reklamowana głównie drogą pantoflową. Z biegiem czasu mocno zwiększyła zasieg i zaczeli tez oferować światłowód i tv (ale to Kaszebe TV) i co? I nic się w jakości usług nie zmieniło. Poważnie Ci mówie – zarówno jeśli chodzi o sam Internet radiowy, jak i obsługę klienta – jedno i drugie jest naprawde ok. Często ich polecam jeśli ktos szuka alternatywy dla mobilnego Internetu i jeszcze się nie zdarzyło, żeby ktos narzekał. Sama Radiówka ma lepsze parametry niż Internet z kabla, no i sama w sobie jest dużo mniej awaryjna.

    OdpowiedzUsuń
  23. W ciągu tych paru lat, które mieszkam na Kaszubach zdarzyłem już przetestować kilku providerów, w tym dużych graczy i lokalne firmy i nie dodam odkrywczej opinii – Interkar wygrywa z nimi w przedbiegach. A że miałem od nich radiówkę (TVS Kaszebe) przed doprowadzeniem kabli światłowodowych, to znam ich nieźle. W każdym razie, wiadomo, że światłowód to najbardziej korzystna opcja, ale jak nie ma na to szans, to radiowy rozwiązuje kwestię – mówię tu jednak wyłącznie o interkar. Innych nie ma co brać pod uwagę w ogóle, trust me.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za opinię, ja mam właśnie taką sytuację. Na światłowód nie bardzo mam szansę póki co, internet z kabla nie wchodzi w grę, bo wieczne użeranie się z wysokimi pingami jest nie ma moje nerwy. Internet radiowy od interkar brzmi obiecująco, opinie też zachęcają, więc chyba zaryzykuję i się skuszę. Jak już stestuję to dam znać co i jak, może komuś jeszcze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy coś się zmieniło w funkcjonowaniu Waszego Internetu radiowego od interkara? Moja zona sie uparła, naczytała opinii i ciśnie o ten interkar, a ja jednak wolę coś sprawdzonego, typu internet mobilny etc. Jeśli faktycznie jest tak dobry wciąż to dajcie znac, a jeśli nie, to też dajcie znać. Podrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No akurat internet radiowy to jest bardzo sprawdzona technologia :D A ten od interkara to już w ogole, a już z pewnością się duuużo stabilniejszy od tego mobilnego, który proponujesz. Nie zrywa, pingi są na niezłym poziomie, nikt Ci się nie włamie do sieci i nie zamula, więc nie wiem czego można chcieć więcej :D ja w każdym razie polecam, bo jest naprawdę spoko, jak masz opcję to rozważ też podłączenie do światłowodu, ale jeśli nie to radiówka od Interkar jest naprawdę rozsądną opcją.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zacząłem współpracę z interkar od Internetu radiowego własnie na takiej zasadzie jak większość – bo na kabel nie było szans, a wszystkie te mobilne Internety zrywało straszliwie. Teraz jak pociągnęli nam światłowód to jest w ogole szał – co ciekawe, część wsi ma internet od dużego gracza, część od interkar i zgadnijcie kto wyszedł na tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jak większość (sądząc po komentarzach) też przekopałem w poszukiwaniu dobrego dostawcy Internetu i ostatecznie po przejrzeniu wieeeelu opinii zdecydowałem się na światłowód od Interkar. Oczywiście domownicy kręcili nosem, bo interkar nie reklamuje się w telewizji i nie mają reklam z gadającymi stworami, ale ostatecznie wyszło na moje. U starego dostawcy, jak 3 osoby zaczynały oglądać seriale, to zaczynał się dramat – zwykła strona ładowała się nie wiadomo ile. Teraz nie ma problemu, smiga jak złoto.

    OdpowiedzUsuń
  29. No u mnie podobnie, też niezadowoleni, bo nie osłuchali się z nazwą w tv. Ale jak internet zamulał to pretensje do mnie oczywiście. Tak czy inaczej, przeniosłem się do Interkar i po kłopocie, dotychczasowy internet miał speedtesty poniżej jakiegokolwiek poziomu, a nieuzasadnione zgłoszenie awarii technicy sobie niezle kasowali. W interkar nie wiem jak z awariami – bo ich po prostu nie ma, prędkość Internetu jest stała i na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  30. To kasowanie to swoją drogą, sprawdzają albo przyjeżdżają kilka godzin po zgłoszeniu i zdziwieni, że wszystko działa ;/ raz na 6 lat użytkowania światłowodu od Interkar zdarzyło się, że internet mulił, ale szybki telefon do siedziby i sprawa została ogarnięta. Nie wiem co tam konkretnie się działo, niemniej w interkar załatwili to szybko, bez problemów. No i rozmawia się z człowiekiem a nie z botem ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłem ostatnio w podobnej sytuacji co Ty wcześniej i też szukłem jakiegoś dostawcy Internetu dla siebie. Infrastrukturę sieciową mam już zamontowaną, ale w ogóle nie zależy mi na pakietach kablówka + światłowód + telefon stacjonarny (serio ktoś jeszcze z tego korzysta?) i płacenie za to jak za zboże. Ofertowo zdecydowanie najlepiej wychodzi światłowód od interkar, jeśli chodzi o opinie wśród lokalsów – także interkar. Zasadniczo, jak mi się rzuciło gdzieś przy wcześniejszym komentarzu – trudno o lepszego providera na Pomorzu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Po pierwsze interkar wychodzi korzystnie pod względem ceny – 69 zł za 500mb/s to wg mnie niedużo, zwłaszcza jeśli ktoś, tak jak Ty rezygnuje z tych dodatkowych pakietów. Chociaż ja akurat mam taki, bez telefonu stacjonarnego ofc i bardzo sobie chwalę i ostatecznie też wychodzi dużo taniej niż taki orange czy inny plus, którzy tylko deklarują niskie pingi i szybkośc, a po zrobieniu speed testu wychodzi szydło z worka. W interkar ile razy robiłem testy, tyle razy wychodziło przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Widziałam ostatnio kilka wątków na temat opinii o interkar, mam wrażenie, że coraz więcej osób z Pomorza się zorientowało, że mają do wyboru inne opcje, niż te reklamowane w telewizji. Tym bardziej, że są znacznie lepsze, korzystniejsze cenowo i przede wszystkim zróżnicowane pod kątem potrzeb klientów. I dobrze – sama korzystam ze światłowodu od interkar od czasów, kiedy o firmie mało jeszcze kto słyszał i niezmiennie jestem zadowolona! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Też uważam, że to dobrze, bo rzetelne firmy trzeba promować, a Interkar zdecydowanie do takich należy. Ja akurat zacząłem od Internetu radiowego, ale szczerze już nie jestem pewien czy to było tvs kaszebe czy interkar – niemniej, zadowolony byłem bardzo. Światłowód to inna bajka, wiadomo i wtedy przerzuciłem się na moment do konkurencji – jak tylko pojawiła się możliwość zamontowania światłowodu od interkar i bezbolesnego rozwiązania umowy, to nie zastanawiałem się wcale. Także jak ktos z okolicy mnie pyta jaki światłowód, to polecam tylko interkar.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uważam, że internet światłowodowy to najlepsza opcja. Tutaj https://fiberlink.pl/ znajdziesz ofertę dla firm. Internet od Fibrelink jest szybki i niedrogi. W pakiecie możesz wziać też telewizję i telefon.

    OdpowiedzUsuń
  36. Trochę ucichła sekcja komentarzy z opiniami o Interkar a szkoda, bo widzę, że skubani się rozwijają coraz mocniej i naprawdę dobrze im idzie. W sumie można było się tego spodziewać, bo nie widziałem chyba żadnej negatywnej opinii o Interkar, wszędzie same pozytywy a to się rzadko zdarza w tej branży, ludzie się tak przyzwyczaili, że internet jest, że jak go nie ma to panika :D a, że w interkar internet śmiga to wszyscy (w tym ja :P) zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. A w kwestii dobrych opinii Interkara to nie tylko chyba o ten internet chodzi, chociaż to oczywiście najważniejsza kwestia. Wiadomo, że ich światłowód jest szybki, nie rwie i jest mało awaryjny, ale wydaje mi się, że to jest też kwestia tego, że monterzy są na czas, pakiety są bardzo atrakcyjne cenowo i nie wciskają Ci dodatkowych rzeczy, których nie chcesz (jak telefon czy tv). No i w razie czego dzwonisz na infolinie i chłopaki z Interkar działają, a nie budzą, że to Twoja wina, bo routera nie umiesz zresetować. Ja ogólnie korzystam z interkar już kilka lat i nie pamiętam, żeby były z tym netem jakiś problem, a pracuję zdalnie i zauważyłbym.

    OdpowiedzUsuń
  38. A faktycznie, widziałem ostatnio na ich stronie, że chyba Interkar dołączył do grupy kapitałowej Orange, fajnie, że się chłopaki rozwijają i idą naprzód. Sporo im to powiększa zasięg działania, a to i dobrze, bo jak już ktoś wspomniał we wcześniejszej opinii o interkar naprawdę trudno o lepszego dostawce z okolic Redy, który za taką stawkę oferuje światłowód. I zgadzam się z przedmówcami, że dużą robotę w przypadku Interkara robi samo ich podejście do tematu, fajna obsługa, szybkość i np. terminowość montażu – plusy takiego podejścia widać zwłaszcza w porównaniu z zachowaniem u innych providerów. My także korzystamy z interkara już kilka lat i to najlepszy dostawca, jakiego mieliśmy, a przerobiliśmy kilku – zawsze coś było nie tak, w Interkarze może raz zdarzyła się awaria. Czekamy z żoną aż interkar jeszcze trochę poszerzy zasięg i zacznie sięgać do naszego domku letniskowego trochę wgłąb kaszub, póki co posiłkujemy się Internetem radiowym od interkar czy tvs kaszebe i prawdę mówiąc on także daje radę. Ale wiadomo, światłowód to światłowód.

    OdpowiedzUsuń
  39. Właśnie jestem świeżo po podpisaniu umowy z Interkar z Redy i powiem Wam szczerze, że chociaż interkar opinie miał dobre, a ofertę jeszcze lepszą, to mimo wszystko miałem pewną dozę sceptycyzmu. Tymczasem wszystko poszło gładko, sam montaż przebiegł bez problemu, szybko i przede wszystkim punktualnie, co nie jest wcale takie oczywiste. Co do samego internetu od interkara – prędkość doskonała, nic się nie wiesza, pingi mega niskie, sprawdzałem na speedteście i wszystko zgodnie z umową. Z internetu od interkara korzystają na co dzień 4 osoby, teraz w czasie wakacji wiadomo, że sieć powinna być przeciążona, ale… w ogóle nie ma to odzwierciedlenia w szybkości internetu. Jak dla mnie supersprawa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz